Vi från Sverige pratar alltid väder så varför skilja sig från mängden?

Idag när jag jobbar hela eftermiddagen så är det självfallet fint väder. Solen strålar och det är få moln på himmeln, vad har jag gjort för ont egentligen?
Nog för att min gårdag var lysande, men efter Hultsfred har jag en bränna som inte är alltför vacker. Ränder efter shortsen är väl något av det sista man vill ha. Det hade kunnat åtgärdas om det här vädret ville komma igår istället för idag. Men icke!

Men vet ni?
Maggan har petat in en veckas semester åt mig från och med på lördag. Det kommer bli en fullkomligt gö vecka. Någon av dagarna åker Jag, Elin & Negern till stendörren och bränner oss sönder och samman. Torsdag åker jag till Linköping för Winnerbäck-konsert tillsammans med Pernilla och på fredagen bär det av till Borlänge för Peace & Love-festival tillsammans med ett helt gäng sköna människor. Bättre kan det knappst bli.

Jag har lite press på mig att bli helt frisk inom 3-4 dagar med andra ord. C-vitaminbrus here I come!

Börjar jobba om 50 minuter, dags att göra sig iordning och släpa sig iväg. Vill hinna med en kopp kaffe innan det är dags.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits