Avslutande inlägget.

Detta blir sista inlägget till mitt första projekt, att sluta snusa.
Anser att jag numer kan räknas som en icke-snusare och det känns faktist riktigt bra. Suget efter nikotin kommer sällan och de gånger det blir som värst så är det endå inga problem att stå över. Jag klarade till och med första fyllan utan snus i helgen. Med andra ord; Mission complete.

Sparar pengar gör jag också. Unnade mig därför ett litet H&M paket som belöning för att jag varit så duktig. Duktig räcker inte, jag har varit benhård.



Kommentarer:
Postat av: Kim

vänta tills 3 dje månaden då är du rökt!

Postat av: Sara

Imponerande. Tror inte jag skulle klara att sluta snusa faktiskt.

2006-07-14 @ 13:07:35
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits