ICA - Flen

Kom precis hem från jobbet nu och såg att Pernilla lämnat förslag på några kunder som hon ville att jag skulle nämna. Är inte helt 100 på om jag får göra det, men just nu är det snarare att jag inte orkar skriva något långt inlägg som sätter käppar i hjulet. Deras alias släpper jag nu så hinner ni klura lite på dessa individer och kanske besöka ICA Kvantum här i Flen för att se om ni känner igen dem.
Bajsparet, äcklige engelsmannen, elefantmannen, skitzo-finnen och sengångaren. Det är våra största original tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Ifall det handlar om vad man får och inte får, Petra, så har du nog inte läst kontraktet du har skrivit på när du fick jobbet! Att noggrant förklara hur man larmar hårfärg kan få dig sparkad! :P Just so you know.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits