Kamp.

General


Nikotin på burk. För ungefär två år sedan när jag var ännu yngre och ännu dummare än vad jag är idag så skapade jag mitt beroende. Det kan ha vart det största misstaget i mitt liv, det har jag sagt många gånger.
Två år med skiten är bättre än tjugo... Jag slutar imorgon. Inga nedtrappningar eller liknande, det får bära eller brista. Abstinensen kommer inte bli rolig, men det är mer synd om omgivningen än mig. Räkna inte med att jag är på bra humör den kommande tiden.
En första och sista uppmaning till de runt om kring; Jag klarar mig utan de dräpande kommentarerna och liknande. Försök att ställa upp istället för att hacka ner.
Det lär dyka upp information om hur det går och vad humöret har ställt till med framöver.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits