Fräknar och smultron på strå.

Solen skiner och lyser friskt på de numer gröna björkarna som halvt viker sig för vinden.
Jag njuter av våren, eller om man rentav kan kalla det för försommaren, inifrån min lilla datagaderob. (Så nart jag orkat plocka undan lite i den så kommer jag visa upp den)

Jag kom snabbt fram till att jag inte skulle kunna vistas utomhus någon längre tid idag heller.
Därför tänker jag använda mitt, för dagen, otroligt positiva humör till att plugga trafikteori, städa och raka benen.

Hår på benen kan vara det fulaste och mest meningslösa som finns på denna jord. Överväger ärligt talat att skrapa ihop en halv förmögenhet och ta bort dem för gott. Men det får isåfall bli ett projekt för framtiden, just iår kommer jag få göra mitt yttersta för att spara ihop till allt som redan är planerat. Det är dock inte omöjligt, så jag kämpar på!

Nej nu kommer min exotiska lilla vattenkopp i badrummet få besök en stund.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits