Konsten att känna sig värdelös.

Det är sällan jag blir riktigt arg, men idag är jag nog så nära rasande jag har vart på mycket länge.
Att reta upp sig på småsaker försöker jag träna bort, det är endast en ful ovana människor har och jag vill helst stå utanför den typen av individer. Denna gång kan jag dock inte låta bli att få den svarta blicken och den missklädsamma rynkan mellan ögonbrynen.
Projektarbete stundar inför hösten och lappen som skulle ha varit inlämnad i fredags kan jag likagärna riva i två delar och försöka komma på någon ny idé. Imorgon ska den ligga påskriven i lärarnas brevlåda och jag har tamefan inte en aning om vad jag ska hitta på nu.
Hade klurat ut ett projekt som hade potential att bli både lönande och riktigt roligt. För ungefär fem minuter sedan fick jag veta att grabbarna har hoppat av. Framförhållning in my ass, stå ert kast och lämna mig i skiten. Bortförklaringar är det värsta jag vet.

Nu tänker jag försöka lugna ner mig, sen kommer Pernilla att få agera idespruta tillsammans med mig.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

idéspruta är jag bra på att vara, dissa grabbarna stenhårt. De ändrar sig ändåså hela tiden.

Postat av: Tilda

det där kan du ju göra själv, det lär ju inte bli så stor skillnad utan dem ;)

2006-05-01 @ 18:35:25
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits