Lista, alltid!

Hittade en kul lista, förmodligen så tar jag bort det här inlägget snart nog.  Det brukar sluta på det viset. Snodde den av Nina

Tio första:
Första bästa kompis:
Josefina och en granne som hette Linus (Var tog du vägen?)
Första bil: Var nog en liten röd sak som jag och Joonatan bankade sönder hos dagmamman (mormor)
Första kärlek: Ska man räkna när man var riktigt liten? Albin isåfall.
Första husdjur: Vandrande pinne, hör och häpna.
Första semester:  En helg på Öland har jag sett kort ifrån iallafall.
Första jobb: Utöver ledaruppdrag inom idrotten så är det ICA som gäller.
Första köpta skiva: Nåt samlingsalbum för 1995.
Första riktiga kärlek: Lämnar den frågan till framtiden.
Första piercing: Hål i öronen och det var ungefär två månader sedan. Har fobi.
Första konsert: Måste ha varit Pandora, eller smurfarna.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Nån ihopslängd grogg runt småtimmarna förra helgen.
Sista bilfärd: Till ICA för inhandling av Tacos.
Sista filmen du såg: Strul, mindre bra.
Sista ringda telefonsamtal: Negern för en kvart sen.
Sista bubbelbadet: Måste ha vart under SPA-dagen jag fick av mina vänner.
Sista spelade CD: Cornelis.
Sista kyss: Det borde jag minnas faktist...
Sista gången du grät: Pollensäsong, ögonen rinner ständigt.
Sista måltiden: Tacos alldeles nyss.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Hoppas inte.
Fått ditt hjärta krossat? Nej, det är jag som är hjärtekrossaren.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ett och annat.
Busringt till nån? Självklart, det har väl alla barn gjort?

Sju saker du har på dig:
1. Jeans
2. Skoltröja
3. Zone-hårband
4. Ribbstickat linne
5. Trosor
6. BH
7. Hårsnodd

Sex saker du gjort idag:
1. Diskat
2. Köpt snus
3. Städat
4. Bloggat
5. Planerat
6. Organiserat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min soffa
2. Digitalkameran
3. Kalendern
4. Studsmattan
5. Bloggen

Fyra personer du kan berätta allt för (Mer eller mindre):
Elin
Pernilla
Negern
AlbinJosefina (Ja, det är två men vad gör man?)

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar utan tvivel.
Choklad eller chips? Choklad!

Två saker att göra innan du dör.
1. Bungyjump
2. Leva ett händelserikt liv

En sak du ångrar:
1. Att jag bytte skola från Stockholm (Det var på gott och ont)

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Nice. Jag gillar listor. Var tvungen att kopiera, as always.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits