Sweet!

Söndagkväll och jag är förbannat glad över att vara tillbaka i lilla Flen och slippa sitta i en kombi som på insidan ser ut att ha varit med om en orkan. Vi var borta tre dagar men det känns som om det var närmare tre veckor. Luftombyte - välbehövligt, välförtjänt & väldigt roligt.

Förhoppningsvis kommer bildkollaget över resan ikväll, det beror helt på när Negern tänker skicka över alla kort.

Idag har jag jobbat ett par timmar, sett så gott som hela VM-finalen och sedan vart på årsmöte/tränarmöte. Fullt upp med andra ord. Nu ska jag ta en promenad tillsammans med Nordinen och sedan är det städning och packa morgondagens väska som gäller. Den här veckan kan inte bli annat än lyckad, jag har för tillfället ett humör som är långt utöver det vanliga.

Nordinen, here I come!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits