Dagar har börjat bättre.

08.02 var tidpunkten då den här dagen förföll och dog.

Tänkte vara förbenat duktig idag och släpa mig iväg till min första lektion nu på morgonkvisten. Annars brukar jag missa den lite halvdiskret eftersom den bara är 40 minuter lång och nästa lektion är runt halv tre. 06.40 ringde klockan och då hade jag sovit i ungefär två timmar (sömnsvårigheterna på hemmaplan håller i sig). Jag gör mig iordning och är redan då på riktigt urdåligt humör.
Väljer utstickande och lite roligare kläder eftersom en sådan sak brukar pigga upp alla dagar som känns tunga. Slänger till och med på mig stövlar och halkar iväg till skolan.

Jag ser lappen på dörren på långt håll.

Sparkar till ett närliggande skåp.

Jävlig smärta i foten.

"Eget arbete"
Vadå? Jag har väl för fan inget eget att göra. Jag tänker inte hitta på ett skoljobb bara för att sysselsätta mig. Så var det med det.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Skoltidningen är ju en tanke? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits