Första veckan försvann som en vind

Här är några kommentar-frågor som jag kan vara vänlig att svara på

Vilken dag kommer ni hem?
Vi kommer hem nästa måndag, alltså inte imorgon utan veckan efter

Har någon gjort bort sig?
Nää men vi är ena fenor på engelska och pratar mycket om älgar (mooses), vinglar till ibland, skriker för katter, är värdelösa på biljard, kan inte hantera fina restauranter och så vidare..

Har ni hittat ragg?
Det är för tillfallet 150 militärer fran canada på cypern som festar gärnet. Elin har pojkvän så hon ligger lågt, josefina har en som hon nästan kilar stadigt med och jag leker livet.

Lite tråkigt är att Rico och Alain har åkt hem och att alla brudar åker imorgon, men vi klarar oss bra med varandra. Elin är ganska roande att kolla på när hon inte saknar david. När hon gör det sistnämnda så rings det långa och dyra samtal som pappa Elin inte kommer uppskatta.

Jag hoppas svaren är till belåtenhet, önskar att jag kunde dela med mig av lite bilder och även att jag kunde använda riktiga bokstäver, men det går tyvarr icke.

Ha det dunder in Sweden.


Nu har jag kopierat in även här.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

haha nu har jag stenkoll på erat läge ;)
nu är jag även grymt nyfiken på vem jossan kilarstadigt med. hoho.

"petra lever livet" det kan inte båda gott ;) haha sett många hotell, petra? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits