Ibland måste man ha en lagom och urspårad fredagkväll på samma gång.

Det hade vi definitivt igår. 

Middag hos Franzens, tacos. Det sitter aldrig fel, trots att det inte är samma känsla som Los Bandidos. 
Efter det bar det av till Sköldinge för plojinnebandy med gubbarna. Jag, Albin, David & Skoog, några barn och ett gäng med äldre. Full fart och riktigt roligt. Precis som vanligt. 

Efter dusch och uppfräshning var det dags för tilltugg och ölprovning hemma hos Ottosson. Jag nöjde mig med en eftersom jag efter Cypern inte känner något behov av att dricka annat än vatten & mjölk. 

Vi trippade vidare hem till David och spelade Soul Calibur hela natten. Det går ut på att man väljer varsin gubbe och så ska man slå ner den andra. Med andra ord ganska långt ifrån spel som annars faller mig i maken. Detta är dock ruggigt roligt. 200 omgångar spelade vi och jag var hemma runt femtiden imorse. Veckans genidrag när man börjar jobba halv nio dagen efter.
Skönt som tusan att hänga med bara grabbarna ett tag igår, det har blivit väldigt mycket tjejkompisar på senaste tiden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits