Innebandyn står och faller.

Halva damlaget har under tiden jag varit på denna ö hoppat av och F91 är i uppror. Det blir ett och annat att ta tag i när man kommer hem. Kanin.

Idag har det varit en tung dag. Jag vill amputera min mage, den gör ont. Väldigt ont.
Fast jag tog en drink innan jag satte mig här och den har lugnat sig något. Det kan omöjligt vara bra.
Para-O-normal mage.

Nu blir det två nätter ute till och sedan är det dags att packa väskan och bege sig hemåt. Ikväll äter vi middag på hotellet, går på Ambassaden och blir odrägliga. Imorgon blir det förmodligen ungefär samma sak, fast med middag ute.

Nu börjar det kännas som om vi vill hem, jag trivs ypperligt men Elin saknar åbäket och Josefina blir galen på oss när vi för oljud. Jag vet inte vad jag vill. Det är kallt hemma, jag kommer tvingas gå i skolan, reda ut massa innebandybråk och jobba. å andra sidan så kan man låsa dörren på min toalett. Klurigt.

Kan ni förresten tänka er hur rolig man skulle se ut utan mage? Hahaha, jag fnissar lite för mig själv när jag tänker på det. Som att ha brösten direkt på rumpan. Fast då ar man fel ihopsatt.

Varför skulle jag sitta vid datorn idag? Jag vet faktist inte, jag har ingenting nytt jag vill dela med mig av utan bilderna, det kostar pengar och jag är sömnig. Men de andra skulle sitta. Grupptryck. Det kan vara för att vi ska handla mat efteråt. Tror det får bli Pizzaslize middag för min del. Sådana har man ätit mer än brukligt.

Just. Josefina har lärt oss obildade jävlar (Läs mig och Elin) vad Femme fatale är. Vänlig själ. Det skedde i början av veckan när vi hade högläsning ur Gossip Girl. Förovrigt så tipsar jag ingen om den boken, absolut inte. Nada bra. Nepp.

Nu har jag än en gång roat mig med att kopiera in diverse svenska symboler för att texten ska bli mer lättläst. Eller näe, snarare för att jag lider lite av tristess just nu. Magen. Ajaj.
Nu ska jag spela diverse onödiga spel medans de andra gör sig klara och sedan ska jag kopa öl och pizza.

Hur kallt är det egentligen hemma nu?

Kommentarer:
Postat av: Josefina

petra petra petra, lyssnar du aldrig på vad jag säger? Femme fatale har typ motsatt betydelse mot vad du har skrivit, det är unigefär dödlig kvinna, dödlig i betydelsen ond.. pucko :P

2006-11-11 @ 12:26:10
Postat av: Negern

Du det där med innebandyn är nog inte så farligt som alla säger eller jag vet inte hur det är ditt lag. Men i vårat lag tycker i alal fall inte jag att det är så farligt.haha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits