Jag är en fjant.

Pernilla och jag har haft en av våra sedvanliga bloggfights, det är ungefär som catfights fast istället för att slåss så skriver vi. Det är ungefär lika moget som att dra varandra i håret. Därför sammanstrålade vi för någon timme sedan, slöt fred och planerade inför London. Vi var båda överens om att vi är ganska töntiga, men att det endå är viktigt att få ur sig saker man tycker och tänker. Det är inte alltid det finns möjlighet att ta det i en diskussion. Vi redde tillslut upp det som vuxna människor iallafall.
Otroligt skönt, jag har inte energi nog att gå omkring som ett åskmoln.

Nästa fjantvarning är nu när jag fick förfrågan om jag ville med ut på krogen i helgen eller helgen efter det och jag rycker upp kalendern och ser att näta lucka är 13e Januari. Då känner man sig dum.

Fjant 3 är att jag är livrädd för telefonsamtal. Jag har fyra stycken jag borde ringa och jag gör inget annat än att skjuter upp dem. Hur kan man vara skraj för att prata med folk man inte ens ser?

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Nu har vi ju varit osams så att det räcker för ett bra tag framöver, vilket iofs är bra. Man måste vara lite osams ibland. Citat Petra "Nu har vi ju löst det här som två vuxna människor". Haha. Nu är ju London dessutom bokat, men vi säger inte till nån när vi ska åka! Ingen behöver veta att vi är i London då vi ringer in en ganska saftig sjukanmälning! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits