Sämsta matchen ever.

The real oneJag förstår inte vad vi höll på med idag, vi var inte bra på många plan alls. Vi sjönk ner i deras tempo, rullade inte boll och var allmänt lata. Några individuella prestationer var självfallet bra, Petra Karlsson har varit outstanding sen hon kom hem från Dominikanska. I vilket fall som helst så lyckades vi vinna med
11-3, trots bristen på spelkvalitet och inställning.  Därmed så håvade vi in tredjeplatsen i tabellen och den har vi planer på att inte släppa ifrån oss. Möjligtvis om vi får för oss att sno plats nummer två istället. Telge håller förmodligen hela säsongen och ser ruggigt svårslagna ut. Alla andra lag bör vi klara av, dock inte om vi spelar som idag. Mitt öga fick sig en kärlekstouch av en viftande, gulklädd människas blad. Jag hoppas innerligt att det väljer att tona ner lite diskret och inte bli en blåtira. Samma tjej lyckades förövrigt slå en av våra tränare på ungefär samma ställe, med exakt samma blad. Det kanske är dags att överväga vad man gör på planen då?


Kommentarer:
Postat av: Emelie

1.snygg bild. 2.snygg tira 3.HAHA

Postat av: Pillan

Är det värre idag? Jag förväntar mig nästan att det är kolsvart i hela ansiktet idag. Kom gärna och visa upp dig på jobbet! :)

Förslag till dig på min blogg by the way!

2006-11-27 @ 13:31:49
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits