Frågan är när jag egentligen får saker gjorda..

Jag får ingenting gjort idag, det är för många frågetecken som seglar omkring och på tok för många aggressiva tankar om människor som gror i mitt huvud.
En gång under mina åtta år som spelare, tränare och lagkapten har jag ställt ett tydligt och framriktat krav på föreningen. Får jag inte en god förklaring ikväll så är det dags att överväga vilken funktion man egentligen fyller. Jag tänker inte vara en del av någonting som jag inte ens kan acceptera själv, det är för folk utan ryggrad. Dessutom har jag ett snack med en spelare som jag måste ta och att rikta kritik mot en lagkamrat är aldrig lätt, framförallt inte när människan i fråga inte kan ta kritik. Det är en fördel att vara Tarzan i konstruktiva kritikens djungel, får plocka fram det helt enkelt.

Helvetes måndagar, varför regnar det alltid under dagar som är skit i övrigt också?

Kommentarer:
Postat av: Tilda

du är utmanad ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits