Helgmystik och humör

Jag beskrev mig i ett av dagens tidigare inlägg som lättretlig och Tilda sa emot, hon har både rätt och fel.
Jag har varit stundtals väldigt glad idag, men när folk har sagt emot mig eller inte gjort något vettigt så har jag blivit smått irriterad. Som tur var så skötte sig kunderna på jobbet idag och allt flöt på som det borde. Roligast var tjejen som frågade vad man gör i Flen på helgerna.

Easy, man idrottar eller flyr någon annanstans. Möjligtvis samlar man vännerna till middag eller går på privatfest, krogen är inte att tänka på. Då får man åka till Eskilstuna eller Katrineholm. 

Kom på att jag faktist inte vet vad människor som inte sportar gör. 
Tilda, Pernilla & Josefina vad gör ni när vi andra flänger södermanland runt och springer efter en boll?

Vad gör man i andra städer?  

Kommentarer:
Postat av: Pillan

oj oj, jag som har så många bollar i luften.. Haha. Jag slöar, pluggar, läser, ser på film, umgås med familjen, slösurfar på nätet, städar garderoben, rensar ut massor med grejer, beställer massor med saker jag inte behöver över nätet..

Postat av: tilda

som jag sa, jag har ingen aning om vad jag gör,. ändå är jag sönderstressad och äckligt trött. Just nu är det ganska mycket pyssel med lägenheten, och förrut gick all tid åt till att flänga mellan hnäs och vibyholm, skönt att slippa det. Annars vettifan va ja gör :S

"men när folk har sagt emot mig" hahaha typ som när jag sa emot om ditt humör ;)

2006-10-12 @ 12:24:19
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits