Ponken

Fick en jättelång kommentar av Mattias under mitt inlägg om helgerna. Killen är en
jävel på hockey men har precis lagt av, anledningarna vet jag inte men jag kan tänka
mig att det är för att man någongång når en gräns, man funderar på varför man
egentligen lägger ner all den tid man gör. Innerst inne så vet man att någon elitspelare finns det inga drömmar om och den satsningen är man inte beredd på att göra,
ändå lägger man ner väldigt många timmar på sin sport varje vecka.
Det är tankarna som rör sig i mitt huvud när det går trögt iallafall.
Men nu var det inte det jag skulle skriva om.

Jag blev helt enkelt glad när jag såg att Ponk hade lämnat en kommentar och förgyllt denna söndag. Efter matchen (säsongens första vinst, mot det bästa motståndet hittills) så finns det inte mycket energi att ta av. Kul att höra av hotellnissen som gör sin praktik på Island. Det har dividerats hela veckan om när det är dags för hemfärd till Sverige och hur många kul människor som träffats.
Kom hem nu för i helvete och hälsa Bjuris att vi behöver henne i laget!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits