Skönhet

Denna veckas frågor från tjejsnack handlar om skönhet. Ännu ett ämne där mitt intresse svalnar något..

Brukar du sminka dig?
Till vardags använder jag mascara och täcker över eventuella finnar de dagar jag orkar. Oftast så sminkar jag mig inte alls. Det är en livsstil som jag är mer än nöjd med och känner absolut inget behov av att försköna mitt ansikte med tonvis av kladd. Är det en kväll där utgång står på planeringen kan jag tycka det är kul att göra mig iordning tillsamman med de andra, men hade jag varit ensam så hade jag förmodligen inte ägnat någon större tid åt smink då heller, det är en gemenskapsgrej.

Hur ofta går du till frisören?
Alldeles för sällan, nu har jag inte vart där sen början av sommaren.  En av mina bästa vänner utbildar sig till frisör och så småningom agerar jag provdocka.

Hur stor summa lägger du ner på skönhetsprodukter varje månad?
Runt 100kronor i genomsnitt skulle jag tippa på.

Vad köper du för produkter?
Framförallt hårfärg, men också lotion, ansiktstvätt, handcreme, ögondroppar, shampoo och balsam.

Ditt bästa skönhetstips är..?
Ögondroppar helt klart, de trötta ögonen är som bortblåsta och man döljer snabbt att man är nyvaken.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits