Vi kommer aldrig hem igen. Hurra hurra.

Nu 'är jag färdigpackad, nästan iallafall.. Har fortfarande inte lagt ner strumpor.
Vi lämnar Flen om en timme. Anledningen till varför det varit ganska tyst här i mitt krypin senaste dagarna är för att mitt internet håller på att ge upp, det hänger löst så att säga. (Idol är förövrigt inte så intressant när Snäckan inte är med längre, Sorry Tilda! ).

Egentligen så vill jag bara säga hejdå och ha det bra!
Om tidigast två veckor kommer nästa uppdatering, om vi inte kikar in på något internetcafe nere på Cypern.

Framförallt så ska Albin, Negern, Tilda, David och Pernilla se till att hålla sig i skinnet.  Ha det popcorn!

Kommentarer:
Postat av: Tilda

oh, kommer sakna er alla tre. fan va blödig jag är!

Postat av: Cilian

Nämen ptera.. Sen snäckan åkte ut är det numera ett bra program:) Hoppas du får de supernajs i cypern, är sjukt avundsjuk måster ja säga..
hare havre så förväntar ja mej en petrapepparkaka till jul!
föresten så har ja försökt klura ihop en blogg, vet inte om de går så bra, men vi får väl se=)
pussilussan

2006-10-31 @ 10:54:33
URL: http://cilan.blogg.se
Postat av: Tilda

jag håller med dig petra, ang snäckan. När han åkte ut blev det träligt. Men när Linda åkte, det var fan katastrof!

2006-11-03 @ 21:36:55
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits