Liten sightseeing bland mina dofter

     


Jag har mani på att köpa parfymer i tid och otid och alla dessa står i min hylla, så gott som fulla fortfarande. Somliga av dem uppskattar jag inte ens längre och de lär stå där tills jag har hjärta nog att slänga dem.



LondonDäremot Burberry London är jag förälskad i och använder den så gott som ständigt. 







Dummaste köpet var förmodligen Britney Spears - Fantasy, jag gillar inte henne och jag gillar inte parfymen, men förpackningen var bland det finaste jag sett.  





 


Min Escada - Magnetism är dessvärre slut, den doften är underbar.













Kommentarer:
Postat av: Tilda

ännu en av våra likheter; parfymerna. du skulle också älska van gils - tendenza.

2006-09-11 @ 09:17:45
Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Känner igen det där.....men här hinner jag själv knappt använda en parfym innan den är slut!
Har 3 tjejer på 13,15,17 år,och hur jag än gömmer dom så hittas dom och innan jag vet ordet av så är det slut!
Fast och andra sidan så då har jag en anledning att köpa en ny!!!
Kanske inte så dumt ändå??!!
Ha det gott!
Kram!

Postat av: cilan

oooh magnetism.. underbar:D

2006-09-20 @ 19:22:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits