Snabb, snabbare, kort.

Folket, nu ser rummet hemskt ut och jag tänker ägna en stund åt att städa.
Ikväll har jag möte med laget och efter det lär det komma lite information om hur det gått.

Förövrigt har jag blivit halft ilurad att läsa mikrobiologi till våren, eftersom jag råkar tycka skumma saker är intressant så är det inte omöjligt att det blir så.

Skoutmaningen är en pest såhär i efterhand, det är skor överallt. Och för er som varit lite oroliga så kan jag påpeka att soffan blev det inga fläckar alls i. Den är dessutom lätt att tvätta så jag var aldrig orolig*

Idag fick jag förövrigt en utskällning för att jag har inflammation i foten, vad ska jag göra åt saken? Jag har inte bett om den direkt.

Elevrådskortet lär bli kalas. Alla ser ut som muppar och jag sitter på golvet. Misstänker att jag kommer se ut som en uppsvälld mask med röda ben och en fjäder instoppad i bandanan. Självfallet kommer det bilde rpå detta så småningom, men det lär dröja till framåt jul eftersom skolkort har en förmåga att dyka upp väldigt ent.

Ska historiauppatsen in denna vecka eller nästa måntro?

Gott omdöme av min "att betrakta en ledare"-uppgift. Var väl inte helt oväntat, min fantasi är lysande.

*Ska jag vara ärlig så tänkte jag aldrig tanken på fläckar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits