Söndagar

Pernilla och jag är ganska lika på söndagsfronten, vi har hur mycket som helst att göra men ingenting blir gjort. Jag har satt upp post-it lappar på min dörr med allt som ska göras. Det är över tjugo stycken.
Istället för att ta tag i saken så sitter jag här och knåpar ihop ett fullkomligt onödigt och ointressant inlägg. Ibland blir jag ganska trött på mig själv.

Imorgon ska jag äntligen till sjukhuset med min fot. Kom på vid frukosten idag att jag faktist inte kan ta mig hela vägen till Vårdcentralen eftersom jag inte kan gå ordentligt på den. Det skulle ta ett år, om inte mer och jag har ett UF-möte att gå på innan.

Nu tänker jag slå två flugor i en smäll och lägga mig i badkaret och läsa Svenska/Historia/Spanska.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag säger ju det.. Söndagar.. Jag har spelat tre omgångar Age of Empires, tvättat två maskiner och halvt gjort mig klar inför jobbet. Då har jag ändå varit uppe i sex timmar. Snacka om noll viljestyrka att göra det man borde.

Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Hahaha,hoppas badet var skönt!
jag har länkat till er på min sida!
Ha det gott!

2006-09-10 @ 15:42:28
URL: http://solsickan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits