Svinkall och småstressad

Jag fryser som en bäver och har jätteäckligt hår. Ska springa ner och rota reda på något varmt i Emelies gaderob och sedan snabbtvätta håret. Om 27minuter ska jag vara på Hammarvallen, F91 spelar DM idag, och direkt efter det börjar jag jobba. Det är alltid spännande att se om man hinner äta något dagar som denna.

Och nej det är inte Göran på bilden innan. Varför människan i fråga har läppstift går att fundera över. Jag tyckte han klädda i rosalila-läppar helt enkelt. Lite hans image.

Mycket tid över så studsa gärna in på ICA och lys upp min dag.

Aloha.

Kommentarer:
Postat av: Pastorn

Jag kommer till ICA.
Vill du ha upplysning så ska du få det.
Pastorn kommer.

Postat av: Tilda

...som en bäver. du är för härlig. ta med dig brudarna och fika hos oss snart. när?

2006-09-16 @ 14:42:03
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits