Dagens skräckminuter

Måste få skriva av mig om dagens händelse på jobbet idag, började med att jag kände mig hängig och sedan brast det. Jag fick ett av mina ovanliga, men mycket obehagliga, anfall. Det svartnar framför ögonen, jag kan inte stå upp och jag svettas kopiöst under ett par minuter. Jag stod i självscanningen när jag kände att det började snurra, jag ville inte falla ihop inför kunderna så jag sprang, röck ett passerkort av M på vägen och hann ta mig till personaltoaletten på undre plan. Där satt jag på golvet i tio minuter och försökte samla mig, när jag fick tillbaka synen och kände att jag kunde resa mig igen var jag dyngsur, kändes som om jag kört ett helt fyspass. 

Det här har hänt förut, en gång i västervik. Då åt jag en macka och tog en grogg så var det bra. 
En gång under en spa-dag i eskilstuna när vi bubblade kopp. Då åt jag en banan och duschade kallt. 
Idag så åt jag lite grovt bröd utan smör och så fick det lov att vara bra. 

Direkt efter anfallen mår jag prima så det var bara att sätta sig i kassan och jobba de sista två timmarna. 
Misstänker starkt att dessa anfall har med mina värdelösa matvanor att göra. Jag måste ta tag i den biten snarast.
Jag behöver rutiner, det här är lite för obehagligt för min del.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits