Flytten

Det hela gick som smort, jag åkte och tränade och mina boys bar in allt tungt. När vi kom hem efter innebandypasset hade Jimma och Albin fått in sängar, soffa, hyllor, bord.. Ja alltihop.
Och det räcker inte, från och med dagen som vi flyttade så har jag varit på jobbet konstant, det enda jag har hunnit med är egentligen att skrubba köket (det blev skillnad i nyans på luckorna, så jag är nöjd).
Det grova jobbet, slipandet och tapetserandet tog min käre sambo hand om, tillsammans med Jimbo. De slet i nästan en vecka och det blev hur fint som helst. Det enda jag kan ta på mig av den biten är lite limmande på ett fåtal våder.

Internet anlände idag och vi börjar komma iordning i lyan.

Däremot så vill jag tacka alla som gjorde flytten smärtfri för min del.
Då framförallt Emelie, Jimma, Albin och mina föräldrar.

Nu ska jag slänga i mig lite medeciner och sedan byta om, det är dags för träning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits