Öron och naturkunskap

Vet inte riktigt vad som händer, men jag har helt sjukt lock för mitt vänsteröra och hör nästan ingenting på det. Får traska till doktorn imorgon, förhoppningsvis är det något förkylnings/allergi-relaterat som går över snart nog, men jag misstänker att jag inte kommer undan så lätt. Känns träligt med tanke på våran turnering på Åland kommande helg, kan jag inte spela så har jag svårt att se mig följa med och sitta på bänken. Mina nerver har aldrig varit såpass bra att det fungerar på det viset med mitt eget lag. Jag vill vara med på planen.

Eftermiddagen ägnar jag åt naturkunskap och det går väl sådär, har hittils lyckats vara på två hela frågor på mitt uppdrag, den ena handlade om vattenmolekylen och den andra var en "beskriv dig och dina mål med kursen"-uppgift. Förbenat tråkigt är det och det är inga små enkla ja eller nej uppgifter, allt ska motiveras, diskuteras och analyseras. Jag blir fullkomligt galen.

Har varit duktig nog att deklarera idag och adressändringen är så gott som klar.
Nu ska jag göra klart min lunch, det blir makaroner och tonfiskröra + lite morötter och vitkål.
För er som läste gårdagens sista inlägg så kan jag påpeka att vi tillslut åt hembakade pizzor till middag och att även gårdagen blev tre riktiga mål mat. Jag har lyckats tvinga i mig mat även fast det tar emot i halsen och ingeting smakar något, känns som om det är något jag måste göra.

I övrigt så ska jag inte klaga alltför mycket, jag har både Jimma och Emelie som glider runt och pysslar så jag behöver inte göra alltför mycket. Igår sov jag nästan hela dagen i soffan utan att lyfta ett finger. Det behövde jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits