Regnet det bara öser ner

Josefina har varit vänlig nog att färga mitt hår, dock så tröttnade jag när hon tyckte att jag skulle föna det så hon kunde lägga i slingorna. Med andra ord så får resten av insatsen skjutas på till onsdag. Lite i taget tycker jag är en dunderidé.

Idag regnar det och jag tänker absolut inte gå någon skön morgonpromenad vilket jag gjort tidigare i veckan.
Istället tänker jag slappa ett tag till, göra mig iordning och traska till jobbet för att äta frukost. Det finns alltid godare pålägg i lunchrummet, det är ett faktum. 12-20 är dagens arbetspass och det räcker för att jag ska bli negativt inställd från början, mina axlar värker.



Kommentarer:
Postat av: emmy

håller med om det , det bara regnar och regnar .... inte alls nå roligt sommar väder ;l
gillar din blogg, kolla gärna in på min<3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits