Fredagkväll

Magvärk skulle man kunna sammanfatta tankarna som ljuder i min hjärna just nu. Hur i all världen ska jag hinna bli klar med naturkunskapen, jobba ihop en mysig lön, träna, träffa släkt och vänner, handla sista julklappen, flytta över mina grejer från gamla lägenheten, ringa massa viktiga samtal och allt annat som jag inte kommer på nu, innan jul? Lite småstressad, trots att jag tidigare tyckt att jag låg så bra till i planeringen. Förläng det här satans året med en vecka, det vore kanonfint.

Frågan är om man ska slå på stort och satsa på någon form av nyårslöfte iår? Ett som man kan gå in för med själ och vilja. Det vore något. Får se till att komma på något riktigt bra och när jag har gjort det så låter jag er ta del av min idé.

Eftersom jag är så otroligt dålig förlorare och dessutom helt värdelös på poker så är jag överlycklig att jag även denna vecka hittade en bra anledning att dissa min käre pojkväns lilla pokercrew. Istället satt jag och Thess för ovanlighetens skull på Hammarvallen och tittade på match, för att sedan ta oss hem till Lina och Ralle och se någon mysko film. Lagom kväll. Nu är jag trött. Tjipp.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Sluta snunsa kankse? haha el clasico

2007-12-14 @ 23:56:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits