Shoot!

Jag har jobbat för mycket den här veckan, så är det bara. Bör skärpa mig snarast.
Något skiftande humör, ett gäng mer eller mindre träliga indidenter och en trötthet som känns enorm är vad jag har genomlidigt de senaste dagarna. Tråkigast är att jag bara har mig själv att skylla. Tråk.

Efter jobbet idag har jag hunnit tagit en powernap, duschat länge och väl, handlat för resten av veckan, sorterat tvätt, lagat och ätit mat. Nu ska jag roa mig med kombinationen chipspåse+cosmo+torsdagstv+glamour. Kan bli ett skönt avslut på dagen.

Frågan är om det blir någon innebandy till helgen!? Kommer laget någonsin att läggas ut? Kommer vi kunna planera vår helg innan lördag morgon? Det enda som är säkert är att det blir Manson-konsert i stockholm och mycket bättre än så blir det inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits