Snabbinfo

1. Jag, Pernilla, Josefina och Elin såg american gangster på bio igår, Jag har sett den förut. Men bra var det.
2. Lite onödiga utgifter har jag klarat av idag. Bland annat present till hunden.
3. En tamagotchi går inte att väcka när den sover. Jag ville ju mata fanskapet.
4. Någon som var full ringde och ville prata, presenterade sig vänligt och jag lyssnade inte så nu har jag no idea. Jag la på, fyllesamtal är inte skoj.
5. Thess äger ingen micro och får därför värma snabbmat i ugnen. Det kan knappt kallas snabbmat då.
6. Pernilla tvingade på mig en bok på akademiska bokhandeln som ska vara jättebra. Nu ska jag läsa tills jag slocknar för att se så hon inte lurat sönder mig.
7. Jag är fortfarande upprörd över att jag inte fick spela idag, jag var taggad.
8. Helt seriöst så undrar jag ibland varför jag orkar bry mig om saker.


Nu efter ungefär två minuter kom jag på lite till som måste vara med. Det känns ytterst relevant just nu.

9. Mitt nya hårband, som ska ersätta min gamla uttjatade tjocka hårband av tyg när jag tränar, passar inte. Jag är för tjockskallig. Huvudet är abnormt som Pernilla så vänligt påpekat för mig.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag sa inte att det var abnormt bara sådär, du får inte lura läsarna. Du sa; Gud vilket stort huvud jag har. Jag svarade då lite vänligt att; Ja, det är helt abnormt.

Tänk på situationen vi var i då! Strömavbrott och allt.. The fuse..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits