Endel papper gömmer sig bättre än medel

Jag hittar varenda jobbschema utom den här veckans. Det känns inte helt inspirerande eftersom jag är relativt säker på att jag jobbar ikväll. Skulle mer än gärna träna istället, men man får inte alltid som man vill. Alla mina skolpapper har trillat ner i brevlådan och vad jag väntar på nu vet jag inte riktigt. Ringde en tant imorse och väckte mig, hon pratade något om torsdag eller fredag. Med andra ord så kanske det händer något spännande imorgon eller i övermorgon.
Det slog mig nyss att jag faktiskt fyller år imorgon. Det är lite synd, jag orkar inte ordna folk som kan hoppa in och ta F91 träningen igen. Jag hatar att behöva tjata, det får mig att känna mig liten. Med andra ord så lär det sluta med att jag försvinner spårlöst en timme.

Min hals är kornig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits