Fan

Om mitt immunförsvar drar åt helvete en stund så jag kan få leva mitt liv som jag vill.
Dagen har varit hemsk, jag har varit en mindre trevlig anställd på bygget och det är nästan så det är synd om kunderna dagar som denna.
Ett par grader feber, rethosta, halsont och en förbannad huvudvärk stoppar kvällens planer. Istället tänker jag bädda ner mig och somna in så fort som möjligt för att bli pigg och kry inom ett dygn.


Update; Kom på att Sarah's dispenspapper låg i skåpet på hammarvallen och pappa hade druckit öl till maten. Blev en språngmarsh ner och hämta pärmen.
Jag är mer än lovligt slut. Vet inte riktigt hur denna helg ska gå ihop sig.
En sommar för längesedan så dränkte jag mina immunförsvarsproblem med enorma mängder Bacardi, martini och diverse annan alkohol. Det fungerade. Frågan är om det gör det igen?



Läskigt tråkig början på den här helgen.
Men det kan iallafall bara bli bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits