Gbg va ä d?

Emelie skrev ett inlägg om vilka snus som är jobbigast att undvara.
Jag väljer att kopiera listan och göra små kommentarer där jag vill förtydliga varför.
Människor kan inte förstå, det här är hemskt.

Exempel:
Morgonsnusensnus
 (Denna är topp tre)
Innan frukosten snusen (Äter inte frukost)
Efter frukosten snusen
Soff snusen
(Denna var söt, nu är den försvunnen)
Mätthetssnusen (Riktigt mätt = Riktigt sugen)
Innan träningensnusen (Viktig om tusan, likaså innan match varianten)
Titta på tv snusen
Under träningens snusen
(Faktiskt aldrig förstått tjusningen med)
Kvällssnusen (Som en godnattkram)
Kaffesnusen (Största njutningen under hela dagen)
Efter träningsnusen (Den här kan vara den absolut viktigaste av dem alla, jag vill inte träna längre. Denna är också Sorg/Glädje-snusen efter matcherna, saknas något enormt)

Varför slutade jag nu igen?

Kommentarer:
Postat av: nathalie

du var smart nog att göra det :)

Postat av: adlen

hahaha, du e MOBBAD! :D snusa på petra förfan, varför slutade du?

2007-02-18 @ 15:43:39
URL: http://adlen.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits