Ihopkok av vår resa...

För det första så vill jag redan nu be om ursäkt för att jag helt struntat i att binda en röd tråd genom den här texten och för att jag ger blanka faan i om det är överdrivet intressant eller inte. Det är bilder, det är kort förklaring och det är våran resa. Den i sig är tillräckligt innehållsrik för att skriva ett ofantligt inlägg, men mycket är förmodligen saker som bara jag och Pernilla kan uppskatta att höra om. Nog dravel, här kommer våra mest bejublade foton;


   
1. Jag tillsammans med någon fjant som försöker se lika hård ut som mig. Vi får ge han en eloge för försöket iallafall. 2. Pernilla härmar en surikat på beställning och lyckas faktiskt ypperligt. Way to go hoe!
3. Jag sitter uppflugen på Wesminster Abbeý (Om jag inte har fel) och ser klurig ut.


  

1. Alla bör någongång vara med på en sann turistbild, här är min. Piccadilly Circus, efter musikalen.
2. Mängden föda vi fick i oss under veckan var skrämmande låg, det enda som kan räknas som relativt vettigt var våra morgonstunder på Starbucks som vi hade varje dag. 3. Pernilla är intresserad av historia, här fick jag en bild på när hon gör sin första move gemtemot hennes nästa man.



    
1. Snillen spekulerar på Britishmuseum. Man kan även fundera en stund på "vilken ska bort", men det är inget jag uppmanar till. 2. Vi var täta när vi anlände till storstaden med tomma resväskor. 3. De sämsta turisterna på plats kanske, även om vi såg mycket så lyckades vi inte ta en glad bild. 4. Detta är en jude.


  

1. Pernilla på Westminster Abbey, kan ni dra paraleller till en annan bild, eller har ni inte lärt er något i skolan? 2. En väl genomförd imitation av Tower Bridge. Thank you! 3. Pillan på Starbucks, av någon anledning så lyckades hon alltid se pigg och fräsh ut på morgonkvisten medans jag såg ut som ett levande lik. Varför?


  

1. Crooked House uti i Windsor. Här drack vi klassiskt afternoon tea. Galet mysig liten stuga. 2 Her Majesty's Theater  där vi ägnade ett par timmar åt musikalen The Phantom of the opera (som förövrigt var oslagbar) 3. Liten människa utanför stor byggnad. Lägg märke till min nya gladfärgade jacka.

    
Madame Tussaud's kommer här. 1 & 2 - Vi myser med respektive diktator. 3 - Pernilla tillsammans med idolen. 4 & 5 - Snillen spekulerar och filosoferar.


    
1. Utsikt över Notting Hill. Jag skulle inte ha något emot att bo i krokarna där.
2. judar utanför någon sevärdhet, spännande folkslag. 3. Pernilla på hotellrummet, klassisk reklambild.
4. Vi snubblade över Orwells gamla boning en av dagarna. Smärre chock, ganska roligt.



 

Jag sparade den bästa bilden av dem alla till sist.
Här har Pernilla fångat ögonblicket obeskrivligt bra.




Kommentarer:
Postat av: John Mchamond

Efter noga granskning av bilderna kan jag härmed konstatera att behöva haft er i England var en katastrof, och att ni omedelbart borde åka tillbaka och be landet i sig om ursäkt. Anledningen till detta beror på era milt roande ansiktsdrag som tyder på enorm otacksamhet till att vara i ett så trevligt och fint land som England. :) Cheese

Postat av: John Steward McAmond

Efter noga granskning av bilderna kan jag härmed konstatera att behöva haft er i England var en katastrof, och att ni omedelbart borde åka tillbaka och be landet i sig om ursäkt. Anledningen till detta beror på era milt roande ansiktsdrag som tyder på enorm otacksamhet till att vara i ett så trevligt och fint land som mitt England. :) Cheese

2007-02-09 @ 10:31:30
URL: http://www.england.uk
Postat av: Pillan

duvor överallt. det är helt galet. en vacker dag ska jag publicera ett inlägg där jag har med alla bilder på duvor som jag tagit genom åren. Najs inlägg.

2007-02-09 @ 12:36:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P herself

Efter noga granskning av John Mcamond, nej förlåt; John Steward McAmond's kommentarer så kan jag konstatera att behöva haft dig inne på min blogg var en katastrof och du borde omedelbart be mig om ursäkt. Anledningen till detta beror på nedsättande kommentarer och ett typiskt gnälligt beteende. Du borde istället vara glad över att få ta del av ett så intressant, händelserikt och välformulerat liv som mitt. Cheers! :)

2007-02-11 @ 16:18:51
Postat av: Jimma

Pernillas immitation av en surikat är ju rent av klockren, prickfri! Hur är det med min halsduk föresten? Fick han plats att återvända med hem?

2007-02-11 @ 22:17:06
URL: http://alphonse.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits