Innebandy

Läget inför hösten ändras bara mer och mer för var dag som går. I April kan jag dela med mig av vad jag bestämt. Tycker att det inte är mer än rätt att upplysa alla inblandade först.
Hur jag kom att tänka på detta nu?

Läste en lagkamrats blogginlägg som nöjt beskrev hur 4st i laget låg hemma och latade sig när de borde ha tränat fys.
Jag blir förbannad. De väl valda ord som jag så länge velat dela med mig av, men som jag käkat upp eftersom jag är kapten och bör bibehålla lagsammanhållningen sipprar långsamt ur min mun. Sakta sakta. Detta är första delen av dessa och det ger mig flashback... Någon som minns de klassiska psykinläggen på lunarstorm för ett antal år sedan?

Måste få tillägga att endel kanske tycker att de är galet häftiga dessa fyra, men mot laget så är det bara respektlöst och det är fler än en människa som hört av sig till mig för att få en förklaring eller för att jag ska ge min syn på saken. Vad ska jag svara? Min syn på saken är förbannat enkel..


Kommentarer:
Postat av: Fia

Ofta ni bryr er över att vi råkar vara borta från en fysträning? Vi har varit på näst intill alla andra, vad är problemet?

2007-02-18 @ 01:15:44
Postat av: Anonym

hehe sökte på google på stukning.p och hammnade inne på din blogg hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits