Måndag morgon

Avslutade gårdagen med ett massivt styrketräningspass till tonerna av Kenta Nilssons samlingsalbum (vilket jag fick av Albin och David i födelsedagspresent). Det hela resulterade i att jag imorse vaknade upp med begynnande träningsvärk. Det lär dessutom gå utför och bli bara värre och värre, men det är rätt skönt. Efter mina två lata veckor så är det ännu en gång dags att dra igång i trehundra igen.

Sprang på rektorn i korridoren här på skolan nyss. Som vanligt så envisas han med att stanna upp och prata ihjäl en stund av min tid. Virrig liten man. Men trevlig.

Pernilla och jag ska trippa iväg och fika om en timme och efter det blir det en monstersnabb solning, sedan ska jag hem och laga mat till familjen. 16.00 har dem bestämt att det ska stå på bordet. Kanske ska slänga ihop min pasta och lax-röra.. den är mirakulöst god. De gånger man är sparsam med senapen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits