Rassel i halsen och liknande åkommor

Jag måste erkänna att mitt beslut igår om att inte träna kan ha varit det smartaste jag gjort. Vill inte veta hur jag hade mått annars. Idag skulle man kunna säga att jag är lite risig, men det vore en underdrift.
Slocknade någonstans runt 21.30 igår och jag minns vagt att jag var uppe och släckte lampan när Albin åkte. Vaknade i vilket fall som helst upp för ungefär en kvart sedan och kom snabbt fram till att det här kommer bli en överjävlig dag.
Jag glömde ringa Janne igår, så antingen får jag försöka jaga rätt på honom under dagen, det är omöjligt. Eller så får jag be pappa ringa så fort han kommer hem. Som vanligt så börjar jag jobba samtidigt som alla andra slutar och sedan är det försent. Toppen.
Egentligen borde jag vara sjukanmäld från jobbet en dag som denna, men det är trotsallt bara fem timmar och det var inte längesedan jag var hemma och krasslig.

Nu ska jag kurera mera och förmodligen somna in ännu en liten stund. Det vore skönt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits