Tidsreflektioner.

Hur jag ska få den här dagen att klaffa är jag inte riktigt på det klara med, men på något vänster måste det fungera. Min lektion slutar samtidigt som jobbtiden startar och denna slutar samtidigt som innebandyträningen startar. Det är dagar som denna som man kan få kramp i hjärnan och faktiskt bli ordentligt stressad. Har man tio minuter är det en annan femma, det går att komma i tid. Det är en annan form av stress när man vet att det inte går att komma fram tills man förväntas befinna sig på plats.

Än så länge är morgondagen helt ledig. Jag hoppas den får vara det, vore oerhört skönt att få jobba ikapp lite med skolan och hinna med allt som borde göras. Det kan väl inte vara för mycket begärt va?
Läge för att säga ifrån angående jobbtider kanske.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits