Torsdag är det idag va? Lite eventuellt.

Började dagen med ett par samtal till jobbet, enbart eftersom de råkar tycka om att prata med mig. En och annan jobbtid lades till på mitt schema innan jag släpade mig upp till Sanna. Där var det fika med henne och hennes kompis M från Trosa, under tiden som ungarna härjade runt. Skönare barn finns inte, hur roliga som helst.

Off and away till Eskilstuna kort därpå och mötte upp med tjejerna. Nachotallrik på favoritcafét och sedan snabb rundvandring i affärer följde. Nu sitter jag och väntar på att hårfärgen ska göra sitt så Josefinan kan lägga in färg numero 2.  Hur det blir elle rnär det är klart är svårt att säga, men det kliar lite iallafall.

Imorgon är det löning, det är uppskattat. Det blir krogen också, jag hade glömt detta faktum helt. Men ibland får man helt enkelt planera om två gånger.
En annan av mina planer var att jag skulle slöa halva dagen imorgon, men istället ska jag jobba 10-16. Visst hade jag kunnat söga nej, men när jag endå inte tänkt plugga eller liknande så kan jag gott tjäna några extra slantar. Eller hur bitches?

Jag har förövrigt ordnat så att jag inte behöver stänga måndagar och onsdagar framöver! Det innebär att jag kan träna varje träning. Vet ni hur bra det känns?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits