Världens längsta söndag.. Och jag gillart.

cpVissa dagar är bara smärtsamt tunga och då gäller det att ha bra vänner att lysa upp dem med. Efter att, bakfull och jävlig, pluggat en längre stund så dök Albin, Emelie och David upp för att lysa upp kvällen. Som vanligt så ägnade vi en stund åt att roa oss med lite random saker. Al kollade på tv, Emelie knapprade lite, David höll på med mobilen och jag satte in viktiga papper i The Pärm. Snart nog så spårade detta ur och hålslaget, som visade sig vara fullt av gamla små pappersrester, missbruakdes. Som ni ser på bilden så slutade det hela med konfettiregn under någon form av sketch-min. Resterande kvällen ägnade vi oss åt att göra en smörgåstårta som vi sedan kalasade på. Det mina vänner var något av det bästa vi någonsin har gjort. Lunchen imorgon kommer även den bestå av vårat mästerverk. Spontanitet i en liten ask. Rätt umgänge gör alla dagar till en höjdare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits