Å ärade måndag

Mina planer idag var att gå på svenskan och sedan traska hem och sova igen, det blev rätt sent inatt.
R ringer kvart över nio och frågar om jag kan jobba från så fort som möjligt till sju. Man kan inte tacka nej till jobbtider bara för att man är trött så nu ska jag snart traska iväg.

Sitter i skolan förövrigt, det är en ovan känsla.
Första Svenskalektionen sedan i September och vi går ut hårt med att skriva ett prov, som tur var så skulle vi vara två och två. Jag hamnade med en klockren tjej som kunde allt utom delen om Dante. Den delen är dock det enda jag kan sjukligt mycket om, där kompletterade vi varandra bra.

Nu ska jag traska till jobbet och hälla i mig en kaffe för att vakna till.

Tråkigt att jag missar brevbäraren idag, får inte veta förrän ikväll om mina papper har kommit eller inte.

Ha en bra dag. Tjipp!

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Du borde ägna dina dagar åt något annat änn att vänta på brevbäraren! ;)

2007-01-15 @ 11:44:08
Postat av: P

Jag igen. Glöm inte att ringa mig! :)

2007-01-15 @ 11:47:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits