Chickenrace

Långpromenad? vad tänkte jag med egentligen?

Utomhus är det halare än på en nyspolad hockeyrink och snön far åt alla håll, det spelar ingen roll hur varmt klädd man är, snön letar sig in till en iallafall.

Tristessen är avskyvärd, jag överväger att städa min brors rum för att ha något att göra. Då har det hela gått för långt. Nu ska jag ägna en mysig stund åt att betala räkningar och lyssna på musik, sen får vi se om jag kommer på något fyndigt att göra.

Det sägs att det ska vara hälsosamt att gå 10.000 steg om dagen och eftersom jag alltid har varit road av att träna så äger jag en stegräknare. Fullkomligt meningslöst, men det är sådant man får av diverse släktingar som inte har några bättre idéer. Stegräknare och pulsklocka. Än så länge har jag bara roat mig med stegräknaren och jag har 1500 steg kvar sedan jag satte igång den vid tolvtiden. Springa runt bordet på rummet några varv kanske? Ut går jag inte igen. Näver.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Jag är klar nu med mina jag fick dock lov att släpa mig runt en sväng utomhus


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits