Ett av mina berömda utlägg.

Sitter och funderar över om jag ska orka släpa mig iväg till Sebbe och träffa folket eller om jag ska strunta i det och sova istället. Eftersom jag jobbar imorgon är det sistnämnda smartast, men det är ganka långt ifrån roligast. Kanske är tillfälle att dricka upp min Razz som jag har kvar sedan Cypern?

Av någon anledning så är den knappt smakad på. Jag har den alltid med mig om vi ska ut någonstans eller om det är något på gång, men den kommer endå hem kompakt utan att minsta klunk har blivit avlägsnad ur den.

Den enda som har druckit ur den är min bror, han trodde det var vatten.
Eftersom han alltid snor ur mina flaskor som jag har stående så kändes det smartast att förvara detta i en vattenflaska på sängbordet. På så vis trodde han helt enkelt att det var vatten fram tills han en morgon, efter att ha ockuperat mitt rum över helgen, var lite törstig.

Världen är skum. Eller är jag skum?
Tror jag väljer att sova nu faktiskt, ska läsa ur Dylans memoarer först. Den mannen är gud.

Kommentarer:
Postat av: tilda

du skulle ha kommit till oss^^,
klockrent att han trodde det var vatten. Emil klunkade i sig rödvin en gång för mååånga år sedan och trodde det var cola. skum.

haha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits