Folk från Sverige pratar mycket väder, så jag får faktiskt..

En dag underhela den här veckan har jag varit tvungen att ge mig ut och vandra tidigt på morgonen. Självfallet råder snökaos just den här dagen. Hur stor är chansen? När jag väl lyckats halka enda fram till jobbdörren så såg jag ut som en vandrande snögubbe.

Jag ogillar snö, utan att överdriva skulle jag faktiskt kunna säga att jag hatar snö. Jag förstår inte alls det roliga? Pulka är kul i 5 minuter, skidor kan man endå inte åka här och att det blir ljusare?
Vad fan, köp en lampa!

Kommentarer:
Postat av: Anita

så jävla rätt!

2007-01-19 @ 17:46:20
Postat av: Elin.

Nu är du negativ! Du kan ju visst åka skidor. I allra högsta grad. Du har ju klarat av både monsterbacken med pappa och spåren med mamma. Skidor kan du, även om snön är högst oönskad. Förresten så borde du ringa mig så fort som möjligt. Vi MÅSTE åka och köpa typ, helst nästa helg. Give me a call. Puss!

2007-01-20 @ 20:25:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits