Har man inget att göra så får man hitta på saker att göra.

Jag och syskonen Franzén var en sväng i Örebro idag. Lämnade av C som ska operera ögat, fikade och åkte hem. Några mer eller mindre spåniga bilder från bilen kan komma att dyka upp. Trevligt var det iallafall, även om jag inte var överdrivet social på vägen dit. Somnade innan vi åkt en mil och vaknade till liv när vi parkerade utanför sjukhuset.
Var lite sliten eftersom nattens sömn stördes av Negerns mördarkatt Hess. Dock endast i mitt huvud, hon höll sig ifrån rummet. Vi brukar se till att undvika varandra så gott det går.

Sedan trippade jag och Pernilla iväg till Hammarvallen (nåja, vi fick skjuts av Emelie) efter en halvtimme i solariet och lika lång tid i bastun så var man sött kräftröd i efterhand. Jag jobbar stenhårt på att utrota de linjer som finns kvar efter förra sommaren, lär val vara klar lagom tills det är dags att kränga på sig badkläder igen.

Idag fick jag brev förövrigt, men det var inte riktigt som jag hade hoppats. En påminnelse från biblioteket. Jag måste försöka komma ihåg att lämna tillbaka böckerna inom två veckor, annars tvingas jag ersätta dem och det vill jag verkligen inte.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits