Jag gäspade inte alls, försökte bara fånga en fluga.

Uppdatering om gårdagen kommer senare, det inlägget kräver lite bilder och Jag sitter fortfarande hemma hos Josefina och spånar.

Torshälla är vad som gäller idag, kan bli en riktigt rolig match. Vi har hela laget kallat och det får en att fundera över hur mycket speltid vissa kommer att få..
Michelle har vart sjuk hela veckan, vem ska jag spela med?

Efteråt ska jag och Pernilla styra upp vårat boende till London eftersom det fortfarande inte är ordnat.
Imorgon måste vi boka tunnelbanekort också, icke att förglömma.

Nej, dags att tagga till, ta sig till Flen och packa väskan. Jag hatar att packa.
Får iallafall sällskap på tåget, det är alltid en tröst.

Keep up the good work folks!
Hajde.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits