Kan tristess drunkna? I kaffe kanske.

Första riktiga, heltäckande snön har precis lagt sig på marken och vad gör jag?

Mitt idiotiska, korkade, IQ-befriade- spån klickar i godan ro hem ett gäng linnen, solglasögon, vårjacka och så vidare. Inte nog med att det är fullkomligt galet om man ser till årstiden, det är dessutom så att jag ska till London och shoppa hutlöst om ungefär två veckor.


Och vart tog den lilla, lilla hjärnan vägen? Ingen som vet, ingen som vet..


Utöver att det är dumt så måste Jag erkänna att dagen då jag får hämta ut paketet är nästan lika efterlängtad som mitt brev med skolpapper som jag går och väntar på.
Imorse (torsdag) pratade jag lite med brevbäraren, han skulle skynda sig på idag (fredag) sa han.
 
Jag misstänker att han ljuger.

Jag planerar att bli överhypad av kaffe imorgon, det är en rätt kul känsla när man inte jobbar eller gör något vettigt. Det är städat överallt, jag har inga träningar och fikastunden är redan inplanerad. Inget stoppar mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits