Kungen av kok-konsten kulminerar och krossas.

vinnaren
Elin var inne idag och snabbfikade. Det hela slutade med att vi traskade iväg till tandläkaren och jag roade mig med att läsa Kalle Anka & co medans en hurtig kvinna rotade runt i hennes mun.
Peppfika med Josefina på fredag, sådant brukar resultera i nachotallrik, det lär det köra även denna gång. Även om jag skulle uppskatta Chimichangas från Los Bandidos. Fel land, fel årstid och felplanerad ekonomi sätter stopp för den biten. Nachotallrik är inte fy skam det heller.

Frågan är vad jag ska laga till familjen idag, kylskåpet är fullt, men jag saknar grönsaker som behövs i allt jag kan slänga ihop. Hur kan man fylla ett kylskåp med tonvis av mat och inte handla grönsaker? Drömmen om tonfisksallad rök, likaså alla andra sallader. Indisk kyckling är körd tack vare bristen på kyckling, Fylld falukorv är körd tack vare några falukorvsmackor imorse, Helt enkelt så har vi hur mycket som helst, men fantasin är död.
Får slänga ihop lite av varje och hoppas på ett gott resultat. Har vi keso?

Keso är förövrigt tandläkare numera, se upp när släpar er dit, man vet aldrig vart han håller hus. Här i Flen kan man dock vara rätt lugn, jag har inte skådat människan här på mycket länge.

Kvällen tillbringas på hammarvallen, har träning 20-22 och tänkte sola innan. Med andra ord så lever jag där från sjutiden och framåt.

Imorgon ska jag boka masagetid, min knut i ryggen är upprörd och inte ens linementplåster hjälper längre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits