Londonstrul

Strejkande flyledare och liknande kan medföra att jag och Pernilla får åka med annat bolag, tidigare, senare eller något åt det hållet till London. På onsdag vet vi hur det blir, måste väl erkänna att jag nästan blev lite taggad för att åka redan på söndag.

Nu ska jag traggla mig igenom ännu en svenskauppgift och sedan bär det av till jobbet. Förmodligen en av de slöare tiderna någonsin. 17.30-21.15 , det är inga timmar alls. Dessvärre missar jag en träning och det känns inte som om det är värt det. Några fjuttiga kronor och några sega timmar istället för en givande träning med folket.

Gänget lyste upp min dag (utöver en av kurskompisarna på svenskan som lyckats matcha alla lustiga acessoarer man kan hitta)

Tackar och bugar Cilan, Tilda, Albin, Sebbe & Kvarna.


Kommentarer:
Postat av: tilda

hahahhahaha vilken stjärna, älskar matchningarna ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits