Motivation och koordination

Av någon anledning så är jag galet otaggad inför träningen idag. För det första så skulle jag hellre äta två kilo broccoli än ligga på mattan i brottarlokalen och köra styrkeövningar, och jag skulle mer än gärna färga håret lila bara för att slippa springa efter en boll idag. Väg då in att broccoli enbart är snuskigt och att jag ser för taskig ut i lila hår. Då vet ni vilken nivå jag ligger på idag.

Vill inte alls.

Dessutom misstänker jag att mitt balanssinne eller något åt det hållet har rubbats helt. Jag har gjort illa mig på allt idag. Slog i fotknölen i vevspaken till bilfönstret, det säger väl en del? Kan vara så att jag bara är klantig också, men det vill jag helst inte tro.

Dagar som denna får man ta till diciplin istället, det är inte alls lika roligt med idrott då.

Kommentarer:
Postat av: Hillan

Skulle vilja testa brottning jag...hehe. Det känns som ett naturligare sätt att få styrketräning än att lyfta vikter....det ser iaf mysigt ut att ligga på en matta å kramas.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits